Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Logo print

Anafora Symvantos Asfaleias | Legrand Ελλάδα

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εάν υποψιάζεστε ότι υπήρξε κάποιο περιστατικό ασφαλείας σε μία από τις συνδεδεμένες συσκευές που έχετε εγκαταστήσει, αναφέρετε αμέσως το συμβάν. 

Αναφέρετε ένα πρόβλημα ασφαλείας

Η ειδοποίηση έχει ύψιστη προτεραιότητα και πρέπει να γίνει άμεσα. Εάν έχετε παρατηρήσει ότι έχει συμβεί κάποιο συμβάν ασφαλείας, απαιτείται άμεση δράση σε μία από τις Συνδεδεμένες συσκευές σας!  Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για να αναφέρετε ένα περιστατικό ασφαλείας.

Στείλτε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες μέσω e-mail, κατά προτίμηση στα αγγλικά, στη διεύθυνση security-incident-on-iot@legrand.com.

Με την υποβολή αναφοράς:

• Εισαγάγετε το όνομα και το επώνυμο του υπεύθυνου επικοινωνίας, το όνομα της εταιρείας (εάν έχετε επιχείρηση), το όνομα της χώρας.
• Αναφέρετε το περιστατικό, συμπεριλαμβανομένων όλων των λεπτομερειών σχετικά με τα τρωτά σημεία, όπως το όνομα προϊόντος, το μοντέλο και την έκδοση λογισμικού και τη διαμόρφωση (ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιείτε).
• Υποδείξτε πώς συνέβη το περιστατικό και ποιες ενέργειες κάνατε.
• Ενημερώστε μας για τον αντίκτυπο του συμβάντος ασφαλείας. Ποιο είναι το αποτέλεσμα του γεγονότος μέχρι τη στιγμή της αναφοράς;
• Συμπεριλάβετε στιγμιότυπα οθόνης του τι βιώσατε κατά τη χρήση της εφαρμογής που ήταν εσφαλμένο.

Στη συνέχεια, θα επιβεβαιώσουμε ότι λάβαμε το μήνυμά εντός το πολύ 3 ημερών και θα επικοινωνήσουμε ξανά μαζί για περαιτέρω πληροφορίες. Η αντιμετώπιση ενός περιστατικού είναι πιθανό να διαρκέσει το πολύ 10 ημέρες και μετά την ολοκλήρωση της υπόθεσης θα λάβετε τη σύνοψή μας μέσω e-mail.


Διορθώστε ένα πρόβλημα ασφαλείας

Εάν το περιστατικό επιβεβαιωθεί από εμάς, θα προχωρήσουμε στην ανάλυση της βασικής αιτίας και θα προσδιορίσουμε την καλύτερη λύση στο πρόβλημα ασφάλειας. Μπορείτε να συμμετάσχετε στη φάση των δοκιμών για να διασφαλίσετε ότι το περιστατικό έχει αποκατασταθεί σωστά.

Όταν κυκλοφορήσει το security update (ενημέρωση ασφαλείας), η Legrand θα προετοιμάσει και θα στείλει μια ειδοποίηση. Αυτό μπορεί να διαρκέσει έως και 90 ημέρες από την πρώτη αναφορά του περιστατικού. Χρησιμοποιούμε αυτήν την περίοδο για να παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας μια λύση για την προστασία των Συνδεδεμένων προϊόντων τους.

Η ασφάλεια και η εμπιστευτικότητα των δεδομένων χρήστη είναι ζωτικής σημασίας για τη Legrand. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ένα βέλτιστο επίπεδο ασφάλειας και να ελαχιστοποιήσουμε τη κακόβουλη χρήση των προϊόντων μας!


Συνδεδεμένα προϊόντα της Legrand:

Celiane with Netatmo,
Valena Life with Netatmo,
Valena Allure with Netatmo,
CX3 με Netatmo,
Θερμοστάτης Smarther with Netatmo,
Classe 300 EOS with Netatmo, Classe 100Χ,
Netatmo,
Hometouch,
MyHOME_up,
Σταθμοί φόρτισης Green ‘Up Premium